Продавець netto.in.ua - інтернет магазин розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
488 відгуків
+380 (95) 485-54-42
+380 (93) 217-64-33

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаЦіна доставки згідно з тарифами перевізника. Приймання замовлення в зручний для контакту з покупцем час в рамках робочого дня. ​Обробка замовлення здійснюється в день отримання замовлення із заповненою інформацією.
  • Адресна доставка по Україні Нова ПоштаАдресна доставка по Україні Нова Пошта - ціна доставки згідно з тарифами перевізника. Приймання замовлення в будь-яке зручне для контакту з покупцем час в межах робочого дня. Обробка замовлення здійснюється в день отримання замовлення з заповненою інформацією.
  • СамовивізСамовивіз із офісу: м. Луцьк вул. Наливайка 52

Способи оплати

  • Пром-оплатаПром-оплата — безпечний спосіб оплати замовлень на Prom. При оформленні замовлення на маркетплейсі prom.ua та на сайтах компаній, покупець відразу оплачує 100% його вартості. А гроші перераховуються на рахунок продавця через 24 години після того, як покупець забере посилку у відділенні пошти.
  • Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPay
  • Готівкою
  • Післяплата

Способи доставки:
1. Адресна доставка по Україні Нова Пошта - (за тарифами перевізника залежно від обсягу та габаритів замовлення).
2. Платна доставка до відділення Нової Пошти – (за тарифами перевізника залежно від обсягу та габаритів замовлення).
3. Самовивіз із офісу: м. Луцьк вул. Наливайка 52.


Доставка здійснюється виключно в рамках території України за адресою, зручного для Вас поштового відділення «Нова пошта» з оплатою при отриманні, протягом 1-3-х робочих днів. 


Способи оплати:
1. Готівкою;
2. Безготівковий розрахунок при отриманні Оплата картой Visa, Mastercard - WayForPay;
3. Накладений платіж.

4. Пром-оплата


Регіони доставки - Україна.
Термін доставки складає від 1 до 3 робочих днів при наявності обраного товару на складі.


В обов'язки кур'єра входить доставка і перевірка комплектації товару в присутності покупця. Збірка товару не здійснюється. В окремих випадках збірка можлива, але за попередньою домовленістю при замовленні товару і за окрему плату.
При виявленні дефектів, несправностей і невідповідностей заявленим вимогам після відходу кур'єра, повернення товару здійснюється відповідно до чинного законодавства України - «Закон щодо захисту прав споживачів», протягом повних 14 календарних днів включно після покупки. Повернення проводиться через склад.
Повернення грошових коштів за товар, проводиться після отримання виробу та підтвердження наявності, зазначених Вами несправностей і дефектів експертами. Грошові кошти повертаються тільки при наявності товарного чека товару.
Вартість доставки великогабаритних товарів формується виходячи з об'ємного ваги, який вираховує компанія-перевізник.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner