Продавець netto.in.ua - інтернет магазин розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
488 відгуків
+380 (95) 485-54-42
+380 (93) 217-64-33

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Ми, інтернет-магазин "netto.in.ua", піклуємось про наших клієнтів, тому ви можете обміняти товар або повернути протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Повернення та обмін товарів можливе тільки: - за належної якості (товари які: не були у використанні, а також збережено їх товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, оригінальна упаковка, а також документи, видані разом із товаром); - протягом 14 днів із моменту отримання товару покупцем. Повернення коштів покупцю здійснюється протягом 3 робочих днів із моменту відправки товару Покупцем. Для того щоб оформити повернення або обмін товару, Вам необхідно написати на пошту nettosklep@gmail.com або зателефонувати за телефоном +380 (99) 393-76-38, який вказаний у розділі "Контактна інформація". У темі листа вказати “Обмін” або “Повернення”, вказати номер свого замовлення та причину повернення товару, після чого менеджер зв'яжеться з вами для уточнення деталей повернення. Товар ви надсилаєте нам назад “Новою поштою” за адресою: вул. Наливайка 52, Луцьк, Україна,+380 (99) 393-76-38. Після того, як ми отримаємо від вас посилку, перевіримо стан товару, кошти буде повернемо протягом 3 робочих днів. У разі коли ви хотіли провести обмін товару, то після отримання нами від вас товару, перевірки його стану, товар відправляємо протягом 3 робочих днів. Ми не проводимо обміну чи повернення товарів: - неналежної якості (товар має сліди використання, втрачено його товарний вигляд, втрачено ярлики та бирки, був у використанні) - якщо минуло понад 14 днів із моменту отримання посилки покупцем. Вартість транспортування товару для обміну чи повернення належної якості здійснюється за рахунок Покупця. Вартість транспортування для повернення бракованого товару здійснюється за рахунок продавця. Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів». Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному законодавстві: Перелік непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner